Beneficjentem finansowego wsparcia w ramach promocji miasta przez sport, jest przede wszystkim Unia Leszno. Pieniądze łożone na ten cel powinny się przekładać na zainteresowanie Lesznem w innych ośrodkach miejskich. To z kolei powinno przynosić Lesznu wymierne korzyści, w postaci inwestycji czy zwiększonym zainteresowaniem turystów. Czy tak faktycznie się dzieje? Sprawdzić chce to Przemysław Górzny. Na ostatniej sesji RM Leszna przedstawił interpelację, w myśl której powinny zostać przeprowadzone badania w kilku miastach Polski:
Ile warta jest dzisiaj marka Leszna? Z czym kojarzy się Leszno? Czy mieszkańcy tych miast odwiedzili, lub zamierzają odwiedzić Lesz?
To kilka z zaproponowanych przez Przemysława Górznego pytań, które mogłyby się znaleźć w badaniach. Pomysł radnego został przedstawiony w formie interpelacji. Nie wiadomo ile by takie badania kosztowały i kto miałby je wykonać.