Na cały etat
Do zakresu obowiązków nowego pracownika urzędu, jak czytamy w opisie stanowiska pracy należeć będzie m.in. "informowanie mediów o działaniach samorządu Leszna, uczestniczenie w redagowaniu materiałów publikowanych w gazetach, organizacja i obsługa konferencji prasowych oraz gromadzenie, analizowanie i reagowanie na wszelkie informacje o Lesznie ukazujące się w mediach".
- Z czego wynika ten nabór? Myślę, że przede wszystkim z chęci dobrej komunikacji z mieszkańcami i z mediami, także z racji obowiązków, jakie spoczywają na pracownikach Gabinetu Prezydenta, a także z różnych ruchów kadrowych i z reorganizacji pracy, jaka trwa w Urzędzie Miasta Leszna - mówi Lucyna Gbiorczyk, kierownik Gabinetu Prezydenta.
Gabinet Prezydenta zastąpił Biuro Prasowe, które funkcjonowało w urzędzie za czasów poprzedniego prezydenta Łukasza Borowiaka. Pod Gabinet podlega także sekretariat urzędu. W Gabinecie Prezydenta pracują obecnie trzy osoby, od 3 marca będą dwie.
Od kandydatów do pracy wymagane jest wyższe wykształcenie, pożądane: komunikacja społeczna, public relations lub podobne oraz doświadczenie zawodowe w tworzeniu treści w mediach społecznościowych.
Urząd oferuje nowemu pracownikowi m.in. umowę o pracę i 7-godzinny dzień pracy oraz wynagrodzenie zasadnicze od 5 500 do 6 000 złotych brutto.