Pracowników roznoszących decyzje jest 33 i do rozniesienia jest ok. 16 tys. decyzji - mówi Lucyna Gbiorczyk z Biura Prasowego Urzędu Miasta w Lesznie.
Urzędnicy będą to robić poza godzinami swojej pracy, w dni robocze od godz. 15:30 oraz w soboty.
Oczywiście każdy z urzędników będzie miał identyfikator oraz upoważnienia podpisane przez prezydenta miasta Leszna. Przypominam, że urzędnicy nie pobierają żadnych opłat. Należy tylko pokwitować odbiór decyzji podatkowej - wyjaśnia L. Gbiorczyk.
Urzędnicy dwa razy podejmą próbę dostarczenia decyzji. Potem zostawią awizo z nr telefonu i po ich odbiór będzie trzeba pofatygować się do urzędu osobiście.
Podatnikom z adresem korespondencji poza Lesznem lub za granicą decyzje zostaną wysłane pocztą.
*
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w Waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twojej miejscowości? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]