Talia pełna atrakcji – nowoczesna kampania z lokalnym motywem
„Leszczyńskie. Odkryj nasze mocne karty!” – to hasło przewodnie nowej kampanii promocyjnej, która właśnie ruszyła w regionie leszczyńskim. Jej celem jest zaprezentowanie bogactwa turystycznego, kulturowego i przyrodniczego w nowoczesnej formie. Inspiracją stał się Stanisław Leszczyński – patron regionu – oraz motyw kart do gry, w których każda karta symbolizuje inną atrakcję.
– Naszym zamierzeniem jest pokazanie regionu jako miejsca pełnego wyjątkowych atrakcji, historii i wydarzeń, a także podkreślenie lokalnej tożsamości w atrakcyjnej, graficznej formie – informuje Organizacja Turystyczna Leszno-Region.
Billboardy, plakaty i… pierwsze karty odkryte
W przestrzeni publicznej pojawiły się już pierwsze billboardy i plakaty, a w internecie startuje kampania wizualna w mediach społecznościowych i na stronie www.lesznoregion.pl. Co pewien czas odkrywane będą kolejne „karty” – czyli atrakcje, które zasługują na uwagę turystów i mieszkańców.
52 miejsca – 52 powody, by odwiedzić Leszczyńskie
Trzonem kampanii jest talia 52 stylizowanych kart, które w komiksowej formie prezentują atrakcje turystyczne regionu – od zabytków i szlaków rowerowych, po wydarzenia kulturalne i ciekawe przyrodniczo miejsca. Na odwrocie każdej karty umieszczono kod QR prowadzący do szczegółowych informacji na stronie kampanii.
Polecany artykuł:
Promocyjne gadżety i broszura w drodze
Wkrótce do obiegu trafią także specjalne gadżety:
- talia kart do gry z atrakcjami,
- torby z grafikami kampanii,
- naklejki, magnesy i pocztówki,
- broszura turystyczna z prezentacją „mocnych kart” każdej gminy członkowskiej OT Leszno-Region.
Gdzie zdobyć materiały?
Gadżety i broszury będzie można otrzymać podczas wydarzeń promocyjnych oraz w Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie. Kampanię można na bieżąco śledzić na stronie lesznoregion.pl.