Nowe marki w Lesznie
Galeria Leszno to największy obiekt usługowo handlowy w Lesznie. Otwarta została w 2011 roku, a w 2016 roku powiększyła się o Park Leszno. W październiku tego roku klienci zyskają nową część zakupową – Park Leszno 2.
Park Leszno 2 powstaje naprzeciwko marketu budowlanego Castorama, w miejscu niedawnego parkingu. Buduje go spółka Real Leszno. Umowa z wykonawcą podpisana została jesienią ubiegłego roku. Powierzchnia całego kompleksu zwiększy się z 40 000 m kwadr. do 43 200. Nowa część Galerii Leszno jest już w całości skomercjalizowana i otwarta będzie dla klientów w październiku tego roku.
W Parku Leszno 2 znajdą się sklepy:
- TK Maxx (na powierzchni około 1706 m2),
- Woolworth (około 915 m2)
- drogeria DM ( około 600 m2).
- Jestem przekonana, że obecność nowych marek przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności Galerii Leszno i przyciągnie jeszcze większą liczbę klientów. W przypadku sklepów TK Maxx i Woolworth, będą to absolutne debiuty tych marek w Lesznie, a ich oferta stanowi doskonałe uzupełnienie naszego portfolio najemców – mówiła jesienią Monika Alicka-Yiannacos, Country Director w ST Plaza Management Sp. z o.o., zarządcy Galerii Leszno.
Budowa Parku Leszno 2 to pierwszy z dwóch etapów rozbudowy Galerii Leszno. Do budynku głównego dobudowana zostanie dwupoziomowa powierzchnia handlowa o łącznej powierzchni 3 000 m kwadr. Obecnie mieści się w niej 100 lokali handlowych i usługowych, w tym 11 restauracji i kawiarni, supermarket Intermarche oraz Multikino.
Polecany artykuł: